We zijn verhuisd!

De laatste week was nog redelijk druk. De vloer is gelegd en de keuken is zoals gepland donderdag en vrijdag geplaatst.

Gisteren hebben we ons huis dan officieel in gebruik genomen. De dozen zijn nog lang niet uitgepakt, maar beetje bij beetje komt alles op zijn plaats.
Op 21 september 2011 was onze aannemer begonnen met het uitgraven van onze kelder en nu, exact 10 maanden later, trekken we in ons eigen huis!

Zodra alles hier een beetje op zijn plaats staat, volgen er foto’s šŸ™‚

Dit bericht werd geplaatst in afwerking en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op We zijn verhuisd!

  1. Martine Vandevoordt zegt:

    En ik wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis(je) dat ik met plezier ontworpen en opgevolgd heb!

  2. ingrid zegt:

    Jullie hebben dat prima gedaan! Proficiat aan alle helpende handen. Zalig weertje om in te huizen! Geniet ervan!

  3. Christel zegt:

    Vijgen na Pasen misschien, maar toch … Prachtig werk hebben jullie geleverd. Nu vooral genieten van deze nieuwe “thuis” en van “elkaar”.

  4. afbouw zegt:

    Hallo Sandra en Ward

    Wat een leuke website om te lezen en te kijken Is het verbouwen nog mee gevallen uiteindelijk? Komen de foto’s nog?

    Met vr gr

    Klaas

  5. Anouk Craenen zegt:

    Beste Sandra en Ward,
    wij hebben jullie een mailtje gestuurd ivm jullie bouw. Hebben jullie dit goed ontvangen?

    Groeten,
    Anouk en Vincent

  6. Hoi Sandra en Ward,
    Proficiat met jullie woning en de schitterende blog die deze realisatie volgde. Ik ben op deze blog gekomen omdat ik ook ga bouwen met de Niko Home Control installatie. Daar heb ik nu enkele vraagjes over. met welke kabel hebben jullie de schakelaarslus gemaakt? Zou ik een copy kunnen verkrijgen van elektrisch schema en programmatie van NHC? Gaan de Niko schakelblokken eerst naar verbindigsklemmen i.p.v. rechtrsreeks te verbinden?
    Alvast bedannkt en nog veel succes met jullie nieuwe woning.

    Van de Voorde
    Lokeren

    • Ward zegt:

      Hallo

      Zelf heb ik totaal geen kennis van elektriciteit en ik heb dus enkel mijn schoonvader geholpen. De programmatie heb ik wel zelf gedaan, maar is zeer specifiek voor elke woning. Het hangt er allemaal vanaf welke modules/input en outputs je hebt.

  7. Van de voorde Johan zegt:

    Ok bedankt voor de reactie.
    Ik heb alvast iets opgestoken van de foto’s. Inrichting en afmetingen van de kast enz…
    Ik ben alvast ingeschreven voor een opleiding bij niko. Daar zullen waarschijnlijk vele van mijn vragen worden beantwoord. Nogmaals proficiat met de woning en aan de schoonvader voor het puike werk.

    Johan.

  8. Kenny Kiekens zegt:

    Zeer mooie woning. Wij starten in april; weet je nog de naam en fabrikant van jullie gevelsteen? Alvast bedankt.

    • Ward zegt:

      Hey

      De steen komt van bij De Saegher: Amsterdam Impression. Op 12 feb. 2014 20:45 schreef “Bouwproject Sandra & Ward” :

      >

  9. Bas zegt:

    Gefeliciteerd met de verhuizing! Ik hoop dat alles bevallen is. Nog complicaties gehad in de tussentijd of is alles fijn?

Geef een reactie

